ادبی

ادبی

ادبی

ادبی

اقامت کاری در اروپا

مشاوره اقامت در اروپا
88886080

مهاجرت به اروپا

به وبسایت رسمی مهاجرت به اتحادیه اروپا خوش آمدید . در این صفحات شما می توانید اطلاعات علمی و دقیق در مورد اقامت کاری ، اقامت تحصیلی و سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا را به دست آورید . همچنین اگر می خواهید در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و منطقه شینگن اقامت کوتاه مدت داشته باشید، ما می توانیم شما را از شرایط و نحوه اقامت در هر یک از کشورها آگاه کنیم.

اقامت در اروپا

اقامت بیش از 90 روز در منطقه شینگن آسان نیست . قانون شینگن می گوید که شما

نمی توانید در این منطقه بیش از 90 روز اقامت داشته باشید . اگر شما این کار را

انجام دهید ، دستگیر  خواهید شد. البته این قانون برای کشورهای مختلف متفاوت

می باشد .

کشورهای آلمان ، هلند ، لهستان ، سوئیس و کشورهای اسکاندیناوی در مورد ورود و

خروج بسیار سختگیر هستند.

اقامت در اروپا طرفداران زیادی دارد. شما می توانید با استفاده از ویزای توریستی به

مدت 90 روز در اروپا اقامت داشته باشید. اگر شما برنامه خود را به درستی تنظیم

کنید، می توانید در این مدت از همه کشور های عضو شینگن را بازدید کنید و به طور

 متوسط در هر کشور 3 الی 4 روز اقامت داشته باشید.

اما اگر بخواهید مدت بیشتری در منطقه شینگن بمانید و یا بخواهید در اروپا زندگی

کنید و اقامت کاری در اروپا را اخذ نمایید، چه کارهایی باید انجام دهید ؟ اقامت اروپا

با خرید ملک چگونه است؟ خوشبختانه ، چند راه برای این کار وجود دارد .

برای اقامت اروپا چند راه وجود دارد :

اقامت در اروپا از طریق تحصیل

همه کشورهای منطقه شینگن ، ویزای دانشجویی را ارائه می دهند و گرفتن آن کار

آسانی است . شما باید در دانشگاهی معتبر ثبت نام کرده باشید . با توجه به اینکه

دانشگاه های اروپا بسیار معتبر هستند و تحصیل در این دانشگاه ها اکثرا رایگان

است، بنابراین اروپا می تواند گزینه مناسبی برای اخذ اقامت و ادامه تحصیل باشد.

بهترین کشور برای انجام این کار اسپانیا است ( پرتغال هم یک ویزای دانشجویی

ارائه می دهد که اخذ آن از کشورهای دیگر آسان تر است ) ، مدارس و دانشگاه های

زیادی وجود دارند که به شما اجازه ثبت نام  و تحصیل می دهند.

همچنین برای شما دعوت نامه صادر می کنند . پس از اتمام تحصیل در صورت

پذیرفته شدن در شغل مورد نظر به فارغ التحصیلان اقامت کاری در اروپا داده می

شود . ویزای تحصیلی یکی از روش های اقامت در اروپا با کمترین هزینه می باشد.

اقامت در اروپا از طریق ازدواج

در بسیاری از کشور ها شما می توانید از طریق ازدواج با شهروند آن کشور، مجوز

اقامت را دریافت نمایید .

ویزای ازدواج از روش های اقامت در اروپا با کمترین هزینه می باشد .  بنابراین از

طریق ازدواج با شخصی که اروپایی است می توانید برای اخذ اقامت در اروپا و تابعیت

آن کشور اقدام نمایید .

در حین انجام فرایند اخذ اقامت، شما می توانید در کشور مربوطه زندگی کنید. برای

اقامت از این طریق شما باید نشان دهید که ازدواجتان واقعی است، باید تمکن مالی

خود را ثابت کنید و اگر قبلا ازدواج کرده باشید ارائه گواهی طلاق نیز الزامی است.

اقامت در اروپا از طریق خود اشتغالی

اگر شما توانایی خود اشتغالی داشته باشید و بتوانید در هر جای دنیا کار کنید، می

توانید واجد شرایط دریافت ویزا برای خود باشید. فرانسه قابلیت انجام این کار را

دارد. آلمان یکی دیگر از کشورهایی است که این نوع ویزا را برای خارجیان صادر

می کند . اقامت کاری در اروپا با ویزای خود اشتغالی ( ویزای آزاد ) متفاوت است .

اقامت کاری در اروپا

یکی از راه های اخذ اقامت اروپا ، از طریق اقامت کاری در اروپا می باشد . از آن جا که

اتحادیه اروپا با کمبود نیروی کاری مواجه است ، از این طریق از افراد غیر اروپایی

مهاجر می پذیرد  .

تمامی کشور های عضو اتحادیه اروپا به استثنای انگلستان ، دانمارک و ایرلند شامل

برنامه اقامت کاری در اروپا می شوند . در اخذ اقامت کاری در اروپا ، بیشتر تعداد

مهاجران پذیرفته شده مربوط به کشور آلمان می باشند .

ویزای کار یکی از روش های دریافت اقامت در اروپا با کمترین هزینه می باشد.

اقامت در اروپا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری سریع ترین روش اخذ اقامت در اروپا می باشد . ضمن

این که در این روش نیازی به داشتن مدارک زبان نیست. اقامت اروپا با خرید ملک ،

سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی و همچنین ثبت شرکت امکان پذیر است. که

ارزش اوراق مورد نیاز توسط کشور مقصد تعیین می گردد.

با سرمایه گذاری دیگر نیازی به پرداخت مالیات سالیانه نیست. با اخذ اقامت در اروپا

شما می توانید در کشورهای عضو شینگن به راحتی رفت و آمد کنید و همچنین ویزای

مناطق مختلف از جمله امریکا ، انگلستان و کانادا را دریافت نمایید . ضمن اینکه در

این روش محدودیت سنی وجود ندارد و شخص متقاضی می تواند علاوه بر خود، برای

همسر و فرزندان و پدر و مادر خود نیز اقامت بگیرد .

بهترین کشورها برای سرمایه گذاری عبارتند از U.S.A، بلغارستان، قبرس، مجارستان،

آنتیگوا و باربودا ، گرانادا ، دومینیکا و سنت کیتس و نویس .

اقامت اروپا با خرید ملک

یکی از روش های اخذ اقامت در اروپا ، اقامت اروپا با خرید ملک می باشد . در بسیاری

از کشور ها با خرید ملک برای متقاضیان مجوز اقامت قانونی صادر می شود .

کشورهایی مانند یونان ، اسپانیا ، پرتغال و قبرس اروپایی این امکان را برای شما و

خانواده تان فراهم می کنند . شما می توانید از طریق خرید ملک در کشور مورد نظر

موفق به کسب ویزا و اقامت اروپا شوید . البته باید با شرایط و ضوابط قانونی مهاجرت

این کار را انجام دهید . حداقل سرمایه مورد نیاز برای این کار 250 هزار یورو می باشد .

اخذ اقامت در اروپا از طریق ثبت شرکت

برای این کار ابتدا باید یک طرح قوی برای کشور مقصد ارائه گردد . اگر این طرح مورد

تایید قرار بگیرد، ابتدا به شما اقامت اولیه بصورت موقت تعلق می گیرد . در این

روش چند خانواده به عنوان سهام دار شرکت می توانند معرفی شوند. مهاجرت به

اروپا از طریق ثبت شرکت یکی از روش های پرطرفدار می باشد .

مزایای اخذ اقامت در اروپا از طریق ثبت شرکت

در این روش مالکیت 100 درصدی شرکت و سهامداری آن برای متقاضیان امکان پذیر

می باشد و چند خانواده به طور همزمان می توانند با ثبت یک شرکت اقامت اروپا را

دریافت نمایند. در اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت در بسیاری از کشورها نیاز به

داشتن مدرک زبان نیست. شما همچنین می توانید حساب بانکی اروپایی افتتاح کنید.

این روش نیازی به سرمایه گذاری با مبالغ بالا ندارد . ضمن اینکه دفتر شرکت و محل

سکونت در برخی کشورها می تواند در یک مکان باشد.

در این روش مهاجرت به اروپا محدودیت سنی وجود ندارد . با اخذ اقامت در اروپا شما

می توانید در تمام کشورهای حوزه شنگن رفت و آمد آزادانه داشته باشید . همچنین

شما از نیروی انسانی متخصص بهره مند می شوید.

اقامت اروپا سبب می شود که به راحتی بتوانید برای نقاط مختلف جهان از جمله امریکا

و کانادا و انگلستان ویزا دریافت کنید .

شرکت مهاجرتی مونتیکال

تیم حقوقی این مجموعه با همکاری مشاورین مجرب و کارآزموده در زمینه حقوق بین الملل طیف گسترده ای از خدمات مهاجرتی را ارائه می دهند . ما همچنین در روند خرید املاک و مستغلات و حل و فصل هر گونه مسائل مالیاتی و یا شروع کسب و کار قانونی در کشورهای اروپایی خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می دهیم. اگر به دنبال مهاجرت به کشورهای اروپایی هستید، با مشاورین ما مکاتبه کنید .

88886080

اقامت در اروپا با کمترین هزینه

برای اخذ اقامت در اروپا با کمترین هزینه راه هایی وجود دارد . برای این کار باید بر

اساس قوانین و مقرارت موجود در کشور مقصد عمل نمود .

روش های اخذ اقامت در اروپا با کمترین هزینه عبارتند از اقامت کاری در اروپا ،

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری ، اقامت اروپا با خرید ملک ، اقامت اروپا از

طریق تحصیل ، اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت ، اثبات تمکن مالی .

برای اقامت در آلمان و انگلستان ویزای کاری ، ویزای تحصیلی و ویزای ازدواج از

راه های اقامت در اروپا با کمترین هزینه می باشند .

این را هم باید در نظر داشت که روش های اقامت در اروپا با کمترین هزینه در

کشورهای مختلف باهم متفاوت هستند.


دفاتر پلمپ

دفتر روزنامه و دفتر کل چیست ؟

همانطور که ذکر شد این دفترها بشکل دفتر کل و روزنامه هستند.

دفتر روزنامه، دفتری جهت وارد کردن ریز هزینه ها و سود و زیان بشکل روزانه است .

دفتر کل ، دفتری می باشد که درون آن ریز هزینه ها ی دفتر روزنامه بصورت هفتگی درج می گردد.

قابل ذکر است دفاتر قانونی مورد تایید سازمان امور مالیاتی، دفاتری می باشند که بر اساس

مقررات مفاد ۱۱و ۱۲ قانون تجارت تصویب شده در تاریخ ۱۳۱۱ در اداره ثبت اسناد و دفتر

مشاغل از سوی ادارات امور اقتصادی و دارایی پلمپ شود.

دفاتر پلمپ

الزام وجود دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت شرکت برای اظهار هزینه ها و درآمدهای خود وجود دارد.

ثبت بینش در این مقاله به پیگیری دفاتر پلمپ و همچنین هزینه دفاتر پلمپ قانونی خواهد پرداخت .
روند آن به این صورت است که نخست همه صفحات شماره‌گذاری می‌شود.

پس از آن شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شرکت‌ها در آن درج می گردد. بنابراین امکان هیچ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات در آن وجود نخواهد داشت.

این دفاتر در پایان هر سال مالی باید به اداره مالیات تسلیم نماید. حتی اگر آن دفتر خالی و سفید باشد و فعالیتی در آن درج نشده باشد.

اخذ دفاتر پلمپ

هر سال؛ می بایست سال قبل از آن و پیش از آغاز سال مالی جدید ؛ به دریافت آن مبادرت ورزید.

بطور مثال برای دریافت دفاتر پلمپ شده سال 97 تا پایان اسفند سال 96 باید اقدام کرد. مگر آنکه همه صفحات آن؛ قبل از پایان سال مالی تمام شود. در این حالت میتوانند جدید دریافت کرد.

پیگیری دفاتر پلمپ

می بایست به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir ( قسمت پیگیری دفاتر پلمپ ) مراجعه نمایید.

سپس مراحل اینترنتی آنرا طی کنید.

دلایل رد پلمپ دفاتر :

  • چنانچه از دفاتر سال های قبل استفاده شود .
  • از دلایل آن، وارد کردن اطلاعات غیرواقعی است.
  • چانچه فعالیت های مربوط به شعب یا شعبه های شرکت ثبت نگردد، رد پلمپ صورت میگیرد.
  • زمانیکه صفحات بیش از حد سفید گذاشته شوند و نیز سفید ماندن همه صفحات بمنظور سو استفاده
  • ثبت کردن یک یا چند فعالیت
  • تراشیدن، پاک یا محو کردن و یا مخدوش کردن مندرجات
  • چنانچه دفاتر از پلمپ خارج شده و فاقد یک یا چند برگ باشد.

مدارک مورد نیاز اخذ دفاتر پلمپ :

  • تصویر تمامی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل در “دفترخانه اسناد رسمی یا توسط وکیل قانونی شرکت” همگی اعضای موسسه
  • اسکن روزنامه رسمی تاسیس
  • اسکن روزنامه رسمی که درآن آخرین تغییرات درج شده باشد
  • مهر شرکت
دفاتر پلمپ | هزینه دفاتر پلمپ | پیگیری دفاتر پلمپ

هزینه دفاتر پلمپ :

هزینه های آن را میتوان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکت ها پرداخت نمود .

در گام نخست پرداخت هزینه دفاتر پلمپ قانونی ، وجه مربوط به  ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها از طریق پست است.

سپس به پرداخت هزینه مربوط به خود دفترها و هزینه ارسال آن برای متقاضیان ، اقدام می کنید .

پیش از هر اقدامی جهت پیگیری دفاتر پلمپ با ما تماس بگیرید .

ثبت بینش با دارا بودن کادر مشاوره متخصص ، با سابقه و زبده خود

در خصوص هر گونه مسائل حقوقی و ثبتی از قبیل :

دریافت کد اقتصادی و کارت بازرگانی ، ثبت شرکت و سایر خدمات

آماده خدمتگذاری به شما متقاضیان گرامی می باشد.

کد اقتصادی

کد اقتصادی

دریافت کد اقتصادی یکی از مهمترین وظایف تجار، شرکت ها و موسسات است. مطابق قانون تجارت تمامی شرکت ها تا دو ماه پس از ثبت شرکت موظف به اخذ کد اقتصادی و انجام امور مالیاتی مربوطه می باشند. پیگیری دریافت این کد دارای اهمیت زیادی می باشد و جهت اموری همچون گرفتن کارت بازرگانی ، گواهی ارزش افزوده ، شرکت نمودن در مناقصه و مزایده ها ، عقد کردن هر گونه قرارداد تجاری با اشخاص حقیقی یا حقوقی ، ارائه اظهارنامه های مالیاتی و ارزش افزوده ضروری می باشد.

دریافت کد اقتصادی

ب. افراد غیر مکلف به دریافت شماره اقتصادی

  • مسجدها و هییت های مذهبی.
  • افراد حقیقی که به فعالیت های هنری آهنگسازی و فیلمسازی و فعالیت‌های مرتبط ،
  • طراحی، خطاطی ، نقاشی ،
  • ترجمه‌ کتب ، گرافیک ، ویراستاری ، و نویسندگی مشغول می باشند.
  • افراد حقیقی که به فعالیت پیمانکاری اشتغال دارند و شرایط ذکر شده در بند ۲ الف طبق دستورالعمل را ندارند. (  مشروط براینکه میزان عهد یا مبلغ دریافتی همه تعهدهای آنها در یک‌ سال شمسی از مبلغ ۵۰ میلیون ریال بیشتر نباشد. )

الف. افراد مکلف به دریافت شماره اقتصادی

افراد حقوقی که به ساخت و پخش کالا ، مونتاژ و همچنین به کارهای خدماتی مشغول هستند.
افراد حقیقی که به ساخت و پخش کالا، مونتاژ و نیز کارهای خدماتی اشتغال دارند و دارای جواز کسب‌ وکار از مراجع مربوطه یا دارای محلی برای فعالیت تجاری می باشند.

پیگیری کد اقتصادی

در این بخش مدارک و مراحل لازم جهت اخذ شماره اقتصادی  را عنوان می داریم .

ولیکن به علت آنکه مراحل و مراتب ثبت کد اقتصادی زیاد است و معمولا افراد در زمینه پیگیری کد اقتصادی دچار مشکل شده ویا سوالاتی برای آن ها بوجود می آید، کارشناسان و مشاوران ثبت بینش نیز آماده پاسخگویی به شما متقاضیان گرامی خواهند بود.

کد اقتصادی | پیگیری کد اقتصادی | دریافت کد اقتصادی

مراحل اخذ نمودن کد اقتصادی فعلی

  • ابتدا دریافت دفترچه از واحد اطلاعات و خدمات ادراه ی دارایی و تکمیل دقیق و کامل آن
  • دریافت فرم های مربوطه از واحد ثبت و شناسایی ادراه ی دارایی و تکمیل دقیق و صحیح آنها
  • کپی از شناسنامه و کارت ملی کلیه ی اعضای هیئت مدیره
  • کپی از آگهی تاسیس شرکت ثبت شده و تغییرات ثبتی آن در روزنامه و در دو نسخه
  • کپی از اساسنامه شرکت ثبت شده
  • کپی از اظهارنامه ی شرکت مورد نظر
  • کپی از آگهی منتشر شده شرکت در روزنامه ی رسمی و تغییرات آن
  • کپی از پروانه بهره برداری یا در صورت موجود بودن از مجوزهای رسمی تاسیس
  • کپی از سند مالکیت محل تاسیس قانونی شرکت که در روزنامه ی آگهی شده و یا کپی از قرارداد اجاره ی مورد تایید واحد مالیاتی محل قرارگیری ملک
  • نامه از شروع یا عدم شروع به فعالیت شرکت و کپی از این نامه پس از ثبت در دبیرخانه اسناد رسمی
  • به اداره ی دارایی باید مالیات حق تمبر پرداخت شود .
  • دیگر مدارک مورد نیاز که سازمان مالیاتی درخواست نماید .

در خصوص سایر موارد ثبتی و حقوقی از جمله دفاتر پلمپ ، ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی  با کارشناسان ثبت بینش تماس حاصل نمایید.

مراحل اخذ نمودن کد اقتصادی جدید

  • ورود به پایگاه اینترنتی http://www.tax.gov.ir
  • انتخاب گزینه ی ثبت نام الکترونیکی شماره اقتصادی
  • انتخاب  گزینه ی سامانه ی پیش ثبت نام دریافت کد اقتصادی
  • ورود اطلاعات اولیه و ذخیره آنها
  • ثبت نام و درج نمودن دقیق نشانی و کد پستی ( پس از این مرحله ، چند روز بعد ، پاکتی حاوی اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز ورود توسط سازمان مالیاتی دریافت خواهید نمود )
  • تکرار مراحل ۱ و ۲
  • حال می بایست بر روی ثبت نام شماره اقتصادی کلیک کنید و بر اساس اسناد قانونی و ثبتی اطلاعات مورد لزوم تکمیل شده و ذخیره گردد .
  •  در این مرحله در صورت آنکه مشکل وجود نداشته باشد ، کد اقتصادی جدید صادرمی گردد .
  • جهت پیگیری کد اقتصادی ثبت شده ، هر چند روز یکبار:
  • مراحل ۱ و ۲ را تکرار نموده
  • انتخاب گزینه ی ( پیگیری سریع وضعیت ثبت نام کد اقتصادی )
  • نام کاربری و رمز خود را وارد کرده و از آخرین وضعیت کد اقتصادی مطلع می گردید
  • در صورت اعلام مشکل توسط سامانه ، می توان آن را رفع نمود.
کد اقتصادی | پیگیری کد اقتصادی | دریافت کد اقتصادی

کارت بازرگانی

اخذ کارت بازرگانی

امروزه برای یک فعال اقتصادی ، صدور و تمدید کارت بازرگانی فرایند پیچیده و سختی محسوب نمی شود. با استفاده از مدارک معمول که همه بنگاه های اقتصادی به جهت امور جاری خود داشته باشند می توانند کارت بازرگانی دریافت نمایند .

کارت بازرگانی

کارت بازرگانی مجوزی می باشد که اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده ی آن، می توانند اقدام به بازرگانی در عرصه واردات و صادرات کالا نمایند . در ثبت سفارش و ترخیص محصولات تا واردات از منطقه های آزاد، حق العمل کاری در گمرک و صادر کردن کالاهای مجاز تنها برای بازرگانانی مجاز است که کارت بازرگانی داشته باشند . هزینه کارت بازرگانی نیز با توجه به تعداد و نوع کالاهای شما متفاوت می باشد .

کارت بازرگانی | مدارک کارت بازرگانی | هزینه کارت بازرگانی

موارد استفاده کارت بازرگانی

  •  ثبت نمودن سفارش و ترخیص کالا.
  •  انجام دادن امور حق العمل کاری در گمرک.
  •  صادرات محصولات مجاز.
  •  ثبت برند و علامتهای تجاری لاتین

مزایای داشتن کارت بازرگانی

  •  نظم دادن به فضای اقتصادی.
  •  طبقه بندی فعالان اقتصادی از نظر نوع فعالیت اقتصادی از طریق کارت.
  • کارت بازرگانی موجب اعتبار بین المللی فعالان اقتصادی می شود. هم چون شناسنامه ای برای اعضای اتاق های بازرگانی برای معرفی خود به شرکای داخلی وخارجی است و زبانی شناخته شده است.
  • تسهیل کسب و کار میان فعالان اقتصادی.
  • بهره مندی از یارانه صادرات
  •  ایجاد ارتباطات سازنده میان فعالان اقتصادی در سطح داخلی و بین المللی.
  • کلید ورود به باشگاه جهانی بازرگانی است.

مدارک کارت بازرگانی

مدارک مورد نیاز جهت کارت بازرگانی شرکتی

1. کپی برابر با اصل پشت و رو کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل که باید حق امضا شرکت را هم دارا باشد.
2.کپی برابر با اصل پشت و رو کارت پایان خدمت مدیرعامل
3. 1قطعه عکس 4در 6 مدیرعامل
4.کپی برابر با اصل مدارک تحصیلی حداقل دیپلم(در صورت نداشتن مدرک تحصیلی ، یک شخص که دارای کارت بازرگانی می باشد می بایست معرف شما شود)
5.گواهی عدم سو پیشینه مدیرعامل
6.کپی مدارک ثبتب شرکت و روزنامه رسمس تاسیس و تغییرات شرکت و در موضوع شرکت حتما آیتم واردات و صادرات باید قید شده باشد.
7.سرمایه ثبتی شرکت حتما بالای 500 هزار تومان باشد.
8.پیش ثبت نام کد اقتصادی جدید
9.کد اقتصادی 16 رقمی
10.پلمپ دفاتر شرکتی از اداره ثبت شرکت ها
11.پیش ثبت نام ارزش افزوده
12.گواهی تاییدیه مالیاتی
13.گواهی پلمپ بازرگانی به ثبت رسیده در اداره ثبت شرکت ها
14.اجاره نامه هولوگرام دار بنام شرکت به نمایندگی مدیرعامل
15.تاییدیه حساب جاری بنام شرکت که حداقل یکسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد ذیل مورد تایید می باشد:

– مبلغ 20 میلیون تومان تا زمان دریافت کارت در حساب جاری که شرکت متقاضی افتتاح کرده بلوکه شود که این آیتم بصورت ثابت می باشد و یکی از موارد ذیل را نیز باید دارا باشد:
–یک سند مالکیت بنام شخص متقاضی که هر شش دانگ بنام شرکت متقاضی باشد یا یکی از تعضا هیئت مدیره
–گردش حساب جاری شرکت متقاضی باشد یا یکی از تعضا هیئت مدیره حداقل 200میلیون تومان در یک سال اخیر باشد.

مدارک مورد نیاز جهت کارت بازرگانی شخصی

1. کپی برابر با اصل پشت و رو کارت ملی و شناسنامه
2.کپی برابر با اصل پشت و رو کارت پایان خدمت
3. 1 قطعه عکس 4در 6
4.کپی برابر با اصل مدارک تحصیلی حداقل دیپلم ( در صورت نداشتن مدرک تحصیلی ، یک شخص که دارای کارت بازرگانی می باشد می بایست معرف شما شود )
5.گواهی عدم سو پیشینه
6.پیش ثبت نام کد اقتصادی جدید
7.پیش ثبت نام ارزش افزوده
8.پلمپ دفاتر شخصی در اداره ثبت شرکت ها
9.گواهی پلمپ بازرگانی به ثبت رسیده در اداره ثبت شرکت ها
10.گئاهی تاییدیه مالیاتی
11.اجاره نامه هولوگرام یا سند مالکیت بنام شخص متقاضی به آدرس معرفی شده جهت اخذ کارت بازرگان
12.تاییدیه حساب جاری بنام شخص که حداقل یکسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد ذیل مورد تایید می باشد:

– مبلغ 30 میلیون تومان تا زمان دریافت کارت در حساب جاری که شخص متقاضی افتتاح کرده بلوکه شود که این آیتم بصورت ثابت می باشد و یکی از موارد ذیل را نیز باید دارا باشد:
–یک سند مالکیت بنام شخص متقاضی که هر شش دانگ بنام خود شخص باشد و آدرس معرفی شده بابت کارت باید به همان درس باشد.
–گردش حساب جاری شخص متقاضی حداقل 200میلیون تومان در یک سال اخیر باشد.

هزینه کارت بازرگانی

همانطور که در ابتدای این مطلب ذکر شد، هزینه کارت بازرگانی بر اساس نوع و تعداد کالاها و یا محصولات متغییر است. در صورت هر گونه مشکل و یا سوال در خصوص هزینه کارت بازرگانی، اخذ کد اقتصادی ، دفاتر پلمپ و غیره با مشاوران حقوقی ثبت بینش تماس حاصل نمایید

شرکت رتبه دار

شرکت رتبه دار

برای افرادی که فرصت کافی برای ثبت و رتبه بندی شرکت خود را ندارند ، خرید شرکت آماده واگذاری ،‌ می‌تواند مناسب ترین و سریع ترین راه باشد. در این مقاله به مزیت های خرید شرکت رتبه دار و همچنین صحبت درباره قیمت خرید و فروش شرکت رتبه دار خواهیم پرداخت.

شرکت رتبه دار | خرید شرکت رتبه دار | قیمت خرید و فروش شرکت رتبه دار

مزیت های شرکت رتبه دار

افرادی که قصد خرید یا فروش این گونه موسسات و شرکت ها را دارند ،

قبل از خرید و فروش خود شرکت و یا خرید و فروش رتبه بندی آن شرکت می بایست اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایند.

بدین ترتیب بدون صرف هزینه و زمان زیاد به نتیجه دلخواه خود در کسب و کار خواهد رسید.

خرید و فروش شرکتها خصوصا شرکت رتبه دار ، مزیت های بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • صرفه‌جویی در زمان بعلت حذف مراحل ثبت شرکت ، دریافت شماره اقتصادی ، گواهی مالیات بر ارزش افزوده و دیگر مراحل ثبتی
  • استفاده از شهرت و سابقه شرکت به ثبت رسیده
  • تعلق یافتن تمامی امتیازات شرکت به خریدار (شامل دارایی‌ ، سهام و…) به محض حضور در محضر و انجام مراحل نقل و انتقال
  • شرکت کردن در مزایده و مناقصه‌ها بدون اتلاف زمان
  • نیاز به گواهی عدم سو سابقه نمی باشد

خرید شرکت رتبه دار

چنانچه قصد خرید و یا فروش شرکتی که قبلا ثبت شده‌ را دارید و میخواهید برای آن اقدام نمایید ،

رعایت موارد ذیل ضروری می باشد:

  • توجه به نوع شرکت : شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت سهامی عام و…
  • دقت در پایه‌‌ رتبه شرکت : گرید شرکت
  • توجه به مواردی از قبیل:  مدت زمان احداث شرکت ، مکان شرکت ، میزان کارکرد آن
  • اطلاع از آنکه داری کد اقتصادی هست
  • داشتن یا نداشتن بدهی مالیاتی شرکت
شرکت رتبه دار | خرید شرکت رتبه دار | قیمت خرید و فروش شرکت رتبه دار

قیمت خرید و فروش شرکت رتبه دار

برای خرید و فروش یک شرکت رتبه دار نمیتوان قیمت مشخصی را در نظر گرفت.

قیمت شرکت ثبت شده به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم وابسته است.

قیمت شرکت رتبه دار با قیمت شرکت بدون رتبه بندی بسیار متفاوت است.

قیمت جهت نقل و انتقال شرکت آماده بشکل توافقی و با توجه به نظر خریدار و فروشنده تعیین می شود .

در صورت اطلاعات بیشتر در خصوص نقل و انتقالات و هزینه خرید و فروش شرکت رتبه دار

و همچنین دیگر مسائل ثبتی و حقوقی از جمله :

ثبت برند ، ثبت تغییرات و دفاتر پلمپ

با کارشناسان و متخصصان بینش ثبت تماس حاصل نمایید.